Hattekage

Published juni 5, 2012 by Nickie Sølver

 

Denne kage lavede jeg til min mors fødselsdag. Jeg havde rimeligt frie hænder mht pynten.

Indholdet er hjemmebagte lagkagebunde, chokolademousse, og hindbær fromage. Den er herefter smurt op med smørcreme, og så er der pakket mmf omkring den. Der kommer opskrifter senere.

Jeg er meget ny i at arbejde med mmf, og har indtil videre kun prøvet at lave 5 af disse kager. Jeg synes det er rigtig sjovt at få lov til at være kreativ på denne måde, men jeg har godt nok bandet meget over det, de gange jeg har lavet kager. Jeg vil jo gerne have at det er perfekt, men det bliver det aldrig.

Til jer der også gør i mmf: Hvordan reagere i når i forsøger at lave noget som ikke lykkedes?

Skriv et svar

